Get ready! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Charlotte Aantjes - WaarBenJij.nu Get ready! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Charlotte Aantjes - WaarBenJij.nu

Get ready!

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

24 Maart 2014 | Nederland, Papendrecht

Nog even en wij gaan jullie stalken met onze reisverslagen! Op dit moment hebben wij al onze (pijnlijke) prikken gehaald, de tickets zijn geregeld en sinds vandaag hebben wij allebei onze Visa binnen voor India. Ik zou zeggen: ,,Klaar om te gaan dus!''. Wij vertrekken op vrijdag 28 maart 2014 om 10:45 vanaf Schiphol. Wanneer alles goed gaat zullen wij de volgende dag (29 maart) landen in Coimbatore om 11:25. Voor wie wilt kunnen jullie ons blijven volgen en natuurlijk leuke berichtjes sturen ;).
Er zijn twee Nederlandse dierenartsen daar aanwezig wanneer wij aankomen. Wij hebben een hele lange mail van ze gekregen. Hier in het kort wat er gaande is in Tirupur.
Allereerst wat over het asiel. Het asiel bestaat uit 2 delen. De quarantaine en het ''normale'' gedeelte. Veel honden hebben te maken met huidproblemen. Wij zullen dus een welkome rol spelen bij het organiseren van wasbeurten.
Verder in de kliniek komen onder andere honden en katten, maar ook geiten en koeien. Er is een hoop dierenleed gaande zoals openbot breuken en pups die overlijden.
Het Indiase cultuur zal heel anders worden. De mensen zijn over het algemeen erg aardig en ook de stad zelf voelt veilig aan. Er is alleen één ding: je weet nooit precies wat en hoelaat er iets gaat gebeuren. Dat gaat leuk worden dus...
Als het goed is hebben wij internet dus we hopen gewoon wekelijks iets te posten. En anders zullen wij helemaal ''zen'' terugkomen met in de eerste weken afkickverschijnselen.
Hopelijk zijn de meeste gerust gesteld (of niet) door deze informatie en tot snel!
नमस्ते (Namasté)

• 24 Maart 2014 - 17:31

Etienne:

Hoiii lotje en jenneke(jou ken ik helaas niet maar dat geef niet

• 27 Maart 2014 - 15:10

Liesbeth:

Hoi Charlotte en Jenneke,

De link werkt! Fijne reis morgen en veel plezier daar!

Team dierenkliniek Papendrecht